Maak kennis met onze medewerkers

Wilma Slotboom

Sinds 1990 werkzaam in de bandenbranche | Werkt 12 jaar bij easywheel.nl

“Ik ben aangenomen als administratief medewerker, maar ondertussen uitgegroeid tot veelzijdige duizendpoot. Ik doe de telefonische verkoop, voer de orders in en verzorg de afhandeling daarvan. Mocht het nodig zijn, dan ben ik in het magazijn te vinden om de orders te pakken verder verzorg ik  ook het debiteurenbeheer. Tot slot zorg ik dat de kantoren netjes schoon zijn.”

Louis Teeuwissen

Sinds 1978 werkzaam in de bandenbranche | Werkt 13 jaar bij easywheel.nl

Ik ben elke dag bij bestaande en potentiële klanten te vinden, onder andere om onze nieuwe producten te promoten. Ik zit al sinds 1978 in het vak en vind het nog steeds leuk om te doen. Het liefst verdiep ik me in nieuwe innovatieve producten. Op dit moment is dat een TPMS-systeem voor trucks, waarmee we ver vooruit lopen op onze concurrentie. De kracht van Easywheel is dat we snel kunen schakelen: waar onze concurrenten eerst moeten vergaderen over het uibreiden van het assortiment, hebben wij dat meestal binnen een dag besloten.

Teus Versteeg

Sinds 1990 werkzaam in de bandenbranche | Werkt 16 jaar bij easywheel.nl

Sinds de start van Easywheel ben ik verantwoordelijk voor de inkoop en het voorraadbeheer. Maar ik pak ook andere taken op als dat nodig is. Ik hou van de veelzijdigheid van mijn werk. Ook vind ik de kleinschaligheid van ons bedrijf erg fijn. De lijnen zijn kort en onze taken niet vastomlijnd. Daardoor kunnen we altijd flexibel en klantgericht zijn.

Bob Bosters

Sinds 1992 werkzaam in de bandenbranche | Werkt 16 jaar bij easywheel.nl

Ik groeide op in de wereld van banden en wielen: al van jongs af aan ging ik met mijn vader mee, die in dezelfde branche werkzaam was. Na het afronden van mijn opleiding aan de IVA in Driebergen ging ik in 1992 bij mijn vader in dienst. In 2001 werd ik gevraagd om Haweka-producten in de Benelux te vertegenwoordigen. Drie jaar later besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en ben ik Easywheel begonnen. Dat is inmiddels 16 jaar geleden. Het was vanaf het begin een succes: binnen vier jaar waren we uit ons eerste pand van tweehonderd vierkante meter gegroeid en vorig jaar zijn we weer verhuisd naar een nieuw pand. Ondanks de enorme groei van ons klantenbestand en het assortiment dat we aanbieden, runnen we het bedrijf nog steeds met vier medewerkers. Ik merk dat die kleinschaligheid onze klanten aanspreekt: we kunnen snel schakelen, onze lijnen zijn kort en het contact met onze klanten is persoonlijk. In de toekomst willen we ons steeds meer gaan toeleggen op het leveren van unieke en onderscheidende producten die onze klanten echte meerwaarde bieden. Op die manier kunnen we de allernieuwste innovaties direct naar de werkplaats van onze klanten brengen.